Övertid



Igår var beräknad förlossningsdag för mig så idag har jag då gått över min första dag. Med Jack gick jag över 8 dagar och det kändes som en evighet så jag har försökt att ställa in mig på att gå över igen. Lättare sagt än gjort. Nu börjar det ändå bli segt att vänta..
Vi har i alla fall haft en skön midsommarhelg. Vi har varit hemma och firat med familjen och njutit av att hänga tillsammans mycket. Jag älskar att vara med Jonte o Jack!
Idag har det regnat hela dagen så vi har hållt oss inne men Jack har kommit flera gånger med sina ytterskor och pekat på dörren ut.. Han älskar o va ute men det blev inget med det idag.. Hoppas på både bättre väder och bebis imorgon helt enkelt.. Nu ska jag hoppa i säng tidigt ikväll med hopp om en god natts sömn. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ann-Christin

Hoppas det händer nåt snart då! Det är inte roligt att gå över tiden. Lycka till!

2012-06-26 @ 18:44:10
Postat av: Madeleine Lindvall

Ann-Christin! Ja, vi får hoppas det!

2012-06-27 @ 16:32:26
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0