Dagens bestyr..











Idag har det varit jättefint väder här. Underbart! Jonathan vaknar vid två när han jobbar så på förmiddagen så roade jag och Jack oss med att kolla lite på morgon bollibompa, leka i sandlådan, spela lite piano och sånt. Hade egentligen tänkt att storstäda huset inför helgen men det gick inte riktigt med Jack idag. När Jonathan vaknade så drog vi till skogshyddan för att bada men det blåste för mycket så vi tog en fika i solen och så lekte Jonte med Jack i lekparken där. Så skönt att Jonte kan leka lite mer livligt och busigt med Jack då jag inte känner så mycket ork o lust till det nu när jag är så sjukt tjockt gravid. Sen har vi tagit tag i städningen under kvällen tillsammans så huset är nu rent och fint förutom övervåningen som behöver ett litet röj till.. Jag började lite på Jacks rum med att bädda rent i hans säng. Kände mig så duktig som bäddade så fint innan han skulle få krypa ned för natten men sen krånglade han jättemycket ikväll vilket han inte brukar göra och nyss när jag var uppe hos honom hade han spytt ner hela sängen så det var ju bara till att byta till nya lakan igen.. äkta småbarnsliv alltså:) Jack är åksjuk och spyr ofta efter att ha åkt bil eller i bilen såklart.. Så drygt. Imorgon är det midsommarafton och vi ska bara fira hemma med mamma o pappa och deras vänner! Ska bli mysigt! Hoppas på lika fint väder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0