Dagarna innan den stora dagen..

Nu dagarna innan förlossningen när jag bara går o väntar försöker jag sysselsätta mig med lite trevligheter för att inte bli helt tokig på väntandet. Idag har jag hunnit med en lunch på Gondolen med barndomsvännerna Rebecka och Evelina, shoppat en ammningsvänlig skjorta med lite längd som jag kan bära med tajts, fikat en semla på Vete-katten med Rebecka och nu ska jag äta lite mysig middag hemma med Jonte. Snart kanske det kommer några vänner över på lite mys ikväll.. Har det egentligen väldigt bra! Så om jag klagar på väntan ibland så behöver ni inte ta mig på så stort allvar:)






Kommentarer
Postat av: stina

Hej på dig! För mig har väntan övergått i tanken att det nog inte kommer nåt barn... Har nu gått över en vecka och än finns inga tecken på att det skulle komma igång, du blir nog före mig... : )



Kram Kram

2011-02-07 @ 19:54:16
Postat av: Anonym

stina! tänker på dig om dagarna... värst vad han trivs där inne:) ja, man kan inte göra mycket..

2011-02-08 @ 22:06:35
Postat av: makena

Vi åt pasta Alfredo varje kväll i typ en vecka när jag väntade Noah. Jag ville nämlighen vara laddad med kolhydratater ifall det skulle sätta igång på natten. Blev lika besviken varje morgon jag vaknade och inte hade fött ;) Slutligen kom han ju mitt på blanka eftermiddagen när jag var ute och badade och inte anande nått. VIPS helt öppen och ut kom han!! Efter 18 dagar över tiden...och han är ju fortfarande inte precis den som har bråttom nånstans haha ;-) Bra att du gör mysiga saker!! Kram! Kram!!

2011-02-08 @ 22:30:49
URL: http://makenaa.blogspot.com
Postat av: Madeleine Lindvall

Ja, man får äta mycket pasta:) Nu har jag så mycket inbokat om dagarna så han får komma inatt eller vänta tills söndag natt..:)

2011-02-08 @ 23:26:03
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/
Postat av: stina

Jag tror det är smart att ha mycket kul för sig så man slutar vänta, det blir när det blir i alla fall... Jag var hos bm igår och allt är bara bra, fick tid för ev igångsättning på tisdag om inget händer innan dess... Det är kul att få följa dig på bloggen!



/Stina

2011-02-11 @ 12:40:57
Postat av: Madeleine Lindvall

Stina! Ja, precis. Åh, men vad spännande för er o se om det blir något innan tisdag.. Kollar in din blogg också. Ett mysigt sätt att hålla sig lite uppdaterad bland släkt o vänner:)



Kram!

2011-02-11 @ 18:22:52
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0