0 days to go!



Idag är det den 18 februari, det magiska datumet vi väntat på! Idag är Junior beräknad att komma till oss men vi får se hur det blir med det:) Kom precis hem från barnmorskan och efter att under natten haft som molande värk i ryggen konstaterade hon att jag nu är öppen 1 cm. Inte mycket, men det är något i alla fall. Sen hade jag lite högt blodtryck tyckte hon. Inget att oroa sig för men ändå bra att veta om. Hon kände och mätte min mage och hon va säker på att barnert redan vägde över 4 kg så hon tyckte det vore bra om han kunde komma ut ganska snart så hon gjorde faktiskt en hinnsvepning och hoppades på att det kunde sätta igång värkarbetet inom ett dygn. Så nu tycker jag vi kan hålla tummarna tillsammans och hoppas på att hinnsvepningen gjorde nytta och att det blir en bebis inom någon dag!

Kommentarer
Postat av: makena

JA! Det håller vi tummarna för!!

2011-02-18 @ 14:06:32
URL: http://makenaa.blogspot.com
Postat av: malvina o erik

Lycka till!! hoppas att allt går toppenbra för er!! kram kram

2011-02-18 @ 15:32:49
URL: http://ottomarsvin.blogspot.com
Postat av: Lina

Håller tummarna för att det sätter igång nu. Lycka till!! (åh, knäppgök som jag är längtar jag efter att få göra om det... )

2011-02-18 @ 16:30:35
URL: http://linaslina.blogspot.com
Postat av: mama

Längtar jag också efter junior.Ni får väl njuta av ännu en fredagskväll på tu man hand.

2011-02-18 @ 18:24:19
Postat av: mamma

Längtar jag också efter junior.Ni får väl njuta av ännu en fredagskväll på tu man hand.

2011-02-18 @ 18:25:20
Postat av: boström

ohhh va spännande madde. Läskigt och bara få gå runt och vänta...den kan ju komma när som helst...

Hoppas allt går bra sen =)

Kraaam

2011-02-19 @ 11:09:46
Postat av: Madeleine Lindvall

Tack för alla lyckönskningar! Än så länge är det lugnt.. Det gäller att ha tålamod:) Kram

2011-02-19 @ 11:35:59
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/
Postat av: Lovisa Hägerlund

Tänker på er ocj hoppas att det går bra =)

2011-02-19 @ 16:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0