Stockholms bästa sushi!

Jonathan och hans kompis Micke har filmhelg vilket betyder att våra rullgardiner är nedrullade hela dagarna, det dricks mycket cola och chipspåsarna går åt. Jag tycker faktiskt lite synd om solen och sommaren som nu kommit så jag försöker hitta på så mycket på egen hand ute som jag kan. Men Jonte och Micke trivs bra i soffan framför film efter film. Dom tycker inte synd om solen skulle man kunna säga.. Men idag kom dom utanför lägenheten några timmar för att äta sushi på enligt mig o Jontes absolut bästa sushiresturang i Stockholm. Resturangen heter Nigiri & Maki och ligger på Djurholms torg. Extra mysigt där är att efter man ätiti kan ta en riktigt mysig promenad bland alla vackra villor intill vattnet..








Kommentarer
Postat av: Hannah Jeppsson

Men alltså de är ju helt galna!! Visst att jag älskar film också men att sitta inomhus när sommaren är utanför dörren är ju bara fel! (fast jag hade nog suttit uppe hela natten med dem) ;)



Kram

~ Hannah



ps.Nästa gång jag kommer upp måste ni ta mig till den sushirestaurangen!! Det ser hur gott ut som helst!!

2010-05-23 @ 17:31:13
Postat av: Sandra

jag åt oxå sushi idag.

vad långt hår du har fått jonathan!!

2010-05-24 @ 04:48:55
Postat av: makena

Knäppa Jonathan och hans kompis!!!! Fattar inte! De kunde åtminstone valt en regnig dag! I Sverigen är vi inte bortskämda med sol och värme precis ju. Men de kanske missat det...Dumsnutar! ;-)



Skönt att höra att du Madde har lite vett iaf.:) Och även om jag inte riktigt vet om jag gillar sushi, så såg det där gott ut!



Ha det gott! Kram Maria

2010-05-24 @ 11:38:29
URL: http://makenaa.blogspot.com
Postat av: Madeleine Lindvall

Hannah! Jadu, du gillar nog film lite bättre än jag. Självklart ska vi äta där! Ser redan fram emot nästa gång när ni båda kommer o hälsar på. Kållandsö i sommar kanske? Kram!



Sandra! nice! ja, jag försöker klippa honom men det går inte så bra..



Makena! Ja, dom är roliga.. Har du inte smakat sushi?! Kul! Då får vi göra det någon gång snart. Jag tror du skulle gilla det faktiskt! Kram!

2010-05-25 @ 11:38:16
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅåååååå Yammie!! Den restaurangen måste ju testas om man mot all förmodan skulle vara i Stockholm nångång... Finns en fin sushirestaurang i Borås också, nackdelen med den är att den inte har uteservering... Det är ju sååå gott! :-) Lite mer belevad än min storasyster tydligen... ;-)

2010-05-26 @ 16:21:19
Postat av: Ebba

förra inlägget var från mig! /Ebba

2010-05-26 @ 16:22:46
URL: http://www.ebba.anknet.se
Postat av: Anonym

Ebba! Självklart ska den provas! Hör av er om ni av någon anledning skulle vara i sthlms trakten så ska jag o jonte ta er dit!

2010-05-27 @ 12:40:18
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0