Helping hand

I Måndags var jag inbjuden till second hand butiken Helping hand i Uppsala som ger vinsten till bland annat de drabbade i Haiti vilket gör det lite mer värt att shoppa där. Det var ett event för tonårstjejer där det bjöds på inspiration, musik, personal shoppers och mycket mer. Jag var inbjuden som stil expert och för att inspirera och hjälpa till att hitta "gobitarna" Tänkte visa vilka gobitar som hamnade i min shoppingpåse. Jag gillar verkligen att shoppa second hand, det krävs bara en hel del tålamod.



Rosarandig Ralph Lauren skjorta 50:-






Leopardmönstrad blus 25:-



Rosa blus 40:-



En äkta Burberry kappa 800:-



Made in England.

Kommentarer
Postat av: juju

haha du köpte den!!

2010-03-04 @ 08:35:38
URL: http://mosterjulia.blogg.se/
Postat av: Madeleine Lindvall

Juju! Ja, jag kunde inte motstå:) Kram!

2010-03-04 @ 13:22:21
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0