Mamma kan bäst

Min mamma kom på besök till Stockholm i lördags kväll och stannar tills helgen. Vi har haft så mycket roligt för oss så jag har inte hunnit blogga något alls. Här har du allt vi gjort i punktform:
- Bakat bröd
- Bakat bullar
- Lagat mat till hela Wernersson familjen och haft dom på besök
- Varit i kyrkan
- Haft Lovisa sovande hos oss
- Haft provning med Ellens studentklänning
- Spelat risk
- Hjälpt Beckan att hitta brudklänning
- Avnjutigt en mysig lunch på Saturnus med Sandra, Lovisa och Rebecka
- Gått en liten shoppingrunda

Nu ska vi snart åka o köpa färg och lite mat. Vi ska förhoppningsvis har en vän över på middag som är kock och han ska ikväll lära oss hur man tillagar kött på bästa sätt!



Mamma visar mig alla knep för hur man får till riktiga "mormors-brödkakor"



Runda o fina ska dom va!

Kommentarer
Postat av: makena

What?! Ska Beckan gifta sig!! Hade jag ingen aning om. Kul! :)



Och tack för i söndags! Det var såååå mysigt och även väldigt kul att få följa med till Hillsong. Både Noah och Joy ville att vi skulle flytta dit! =)

2010-03-29 @ 17:51:50
URL: http://makenaa.blogspot.com
Postat av: Madeleine Lindvall

Makena! Ja, det ska hon! I augusti förmodligen! Tack själva för i söndags! Det va jättekul! Haha, kul att dom gillade det! Kram!

2010-03-30 @ 20:53:10
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0