Nu åker julen ut..

Ikväll har julen åkt ut ur vårt hem och det kändes riktigt skönt.. Nu vill jag inhandla vita blommor till våra fönster, storstäda och möblera om i lägenheten.. Våren 2010 here I come:)

Jag har städat i min garderob idag också. Det är bland det bästa man kan göra såhär inför våren och rean. Nu vet jag precis vad jag har och vad jag faktiskt behöver. Detta gör att jag kan shoppa på både rean och vårnyheterna med gott samvete, nu blir det inga felköp! Våren 2010 får jag shoppa:

- Bikini
- Vårkappa
- Sandaler
- Svart/Vitt linne
- Svarta byxor
- Strandväska
- Ballerina skor
- Toppar med mönster och färg
- Svart BH



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Maddis!

Vad otroligt underbart skönt det låter att städa ut julen och köpa vårblommor! Jag känner mig inspirerad att göra samma sak! Plus att hänga upp min nya kristall-krona.. :) Nu har jag skaffat mig en ny blogg, på den här ska jag uppdatera lite bättre! :P Hoppas du har en bra lördagkväll! PUSS!

2010-01-09 @ 16:51:58
URL: http://www.lovisasdrug.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0