Kan man lita på Tobi?



I dagarna har jag tvättat en hel del och det är mycket skönt.. Nu är det bara så att det ligger en stor hög av kläder som vill blir strukna, Hmm, känns inte så motiverande. Jag funderar på att slå till på en Tobi som dom säljer på TV shop. Men man är ju såklart lite skeptisk till att det just är TV shop. Någon som provat? Någon som vet vart man kan köpa en i butik istället? Någon som kan ge mig motivation att stryka på ett vanligt gammalt hederligt sätt? Någon som känner som jag?

Kommentarer
Postat av: makena

Ja, jag har också sett den där och tyckte det verkade så smidigt! Men precis som du undrar man ju om den verkligen är SÅ bra?



Köpte faktiskt den där damsugargrejen innan jul. Den var väl ok, men lät jättehögt och så måste man rengöra den ofta. Det sa det inget om...

2010-02-21 @ 14:10:21
URL: http://makenaa.blogspot.com
Postat av: Madeleine Lindvall

Ja, eller hur! Vi har en sån på jobbet som är hur bra som helst men det är en riktig som dom på kemtvättar har och dom vet jag inte vart man köper som privatperson.. frågan är u om tobi funkar lika bra. Ok, men damsugargrejen verkar ju bra.. hmm, tv shop är svårt asså.. Man fattar ju att det inte är exakt som reklamen men man undrar ju hur bra på skalan grejerna är på riktigt.. kanske ska chansa.. Kram

2010-02-21 @ 14:21:05
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0