En konstig dag idag..

Om 5 minuter ska Jonathan åka till skolan och efter det ska han till jobbet. Inget konstigt med det egentligen men det som är lite annorlunda för idag är att min mobil fungerar inte som den ska. Jag kan inte ringa eller använda internet på den vilket gör det lite jobbig då Jonathan har internet på sin telefon som jag använder nu men som kommer följa med honom ut här ifrån snart. Alltså kommer jag vara utan internet och spotify idag. Sen så kommer jag ju inte kunna ringa eller smsa någon. Om det nu inte vore så att jag inte har någon bensin i bilen hade jag ju åkt och fixat min mobil men nu kommer jag istället sitta ensam hemma idag utan möjlighet att ringa, smsa, kolla något på internet, lyssna på musik... hmm. Så mina kära vänner. Om ni tror att jag skulle vilja er något så kan ni slå en pling eftersom man iaf kan svara när det ringer till mobilen.. Annars så vill jag önska er en bra dag!  Over and out!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

:) Haha jag riktigt känner hur tråkigt du tyckte att det där skulle bli!! Hehe.. Tur att det löste sig då!

2010-02-18 @ 12:56:18
URL: http://www.lovisasdrug.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej Lovisa! Eller hur?! Haha.. Kram!

2010-02-18 @ 14:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0