Vi lunkar på..



Idag har vi verkligen tagit det lugnt och följt Jacks dygnsrytm. Varit vakna när han varit vaken och vilat när han har sovit. Jag känner mig verkligen på bättringsvägen men fortfarande ganska svag. Försöker amma så mycket jag kan. Ikväll blir det väl mys med mina killar här hemma. Inget roligt på tv så det blir nog några Mentalist avsnitt. Imorgon är Jack 3 veckor och Jonathan ska ha tenta så då ska jag och Jack klara oss ensamma, känns lite läskigt.. men det ska nog gå bra:) Får försöka hitta på något kul. Kanske träffa någon tjejkompis..

Kommentarer
Postat av: makena

Skönt att du mår lite bättre! Och Jack är såååå söt! Vill träffa er snart igen!!



Kram

2011-03-18 @ 20:15:51
URL: http://makenaa.blogspot.com
Postat av: stina

Jag har tänkt på dig så mycke sen vi pratat, har dock inte haft tid att skriva på bloggen. Se nu till att bli ordentligt frisk innan du är "ute i svängen" med full fart igen...



Kram Kram

2011-03-19 @ 17:12:12
Postat av: Lovisa Bergroth

Hej! Vi måste ses snart :) Saknar er! Hoppas du blir frisk :) Massa kramar från mig!

2011-03-20 @ 12:28:41
URL: http://www.lovisasdrug.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej! Åh, va söt han är!

Skönt att höra att du är på bättringsvägen. Det va ingen rolig start du fick. Sköt om er!



Kram Hilda

2011-03-21 @ 11:49:36
Postat av: Lina Svensson

Usch, det låter inte som någon höjdarvecka du har bakom dig. Jag åkte på fem mjölkstockningar de första tre veckorna så jag vet hur ont det gör. Se till att ta hand om dig själv och Jack. Kan tipsa om värmeinlägg från apoteket. Ett tag fick jag ha dem dygnet runt mellan BH och tröja, nu räcker det att ta på dem när jag går ut.

Han är verkligen söt! Kram

2011-03-21 @ 18:32:42
Postat av: Madeleine Lindvall

Tack för kommentarerna! Jag mår mycket bättre:) Kram!

2011-03-21 @ 21:00:54
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0