saker jag är glad för...

- Min man Jonathan som älskar mig för den jag är.

- Mina specilla och fina föräldrar som alltid låtit mig få växa och blomma ut.

- Min bror som jag alltid kan ringa no matter what.

- Min brors fru Maria och barn som ger mig så mycket glädje.

- Min tro på Gud, ibland svag men alltid där, sanningen.

- Mina underbara år som barn med vänner som Rebecka, Karin, Camila, Evelina och Julia

- Kållandsö, vilken välsignelse att få växa upp på en sådan vacker plats

- Mina år på gymnasiet som spenderades i "lägenheten" med vänner som Rebecka, Camilla, Karin, Julia, Evelina, Andreas, Gunnar, Nils, Erik, Emil, Rille, Malin, Daniel, Martina m.m..

- Att jag flyttade ihop med Lovisa i Uppsala och hittade en riktigt nära, och ärlig vän.

- Att jag o Lovisa sket i skola och jobb för resor till Paris och New York.

- NG och Jocke Lundqvist som betytt mycket för mig.

- Att jag vågade flytta till Stockholm

- Att Sandra tog hand om mig och lärde mig allt man bör veta om Stockholm.

- Att jag har ett heltidsobb på den finaste butik jag vet, med de vackraste kläder jag vet.

- Att jag gifte mig i september och vi hade ett jättefint bröllop.

-Att jag fick vackra röda tulpaner av Jonathans mormor Birgitta.

- Att jag fick köpa en i-phone.

- Att vi har en lägenhet att bo i.

- Att jag ska få fira jul med Jonathans familj.

- Att jag ska på Carolas julkonsert

- Att Beckan bakade hjärtformade bröd som jag fick.

- Att jag har en rosa dosa till play station.

- Att jag har en dator

-  Att jag har tvättmaskin på toaletten och slipper tvättstuga.

Finns mer, men detta är vad jag har tänkt på nu när jag egentligen borde somnat för länge sedan..

Kommentarer
Postat av: beckan

Jag älskar din lista. Den är vardaglig och det är ju skitbra:)

2009-12-20 @ 13:37:47
URL: http://rebeckalundell.se
Postat av: Ebba

Var är det du jobbar? :-) Och, vilken härligt lång lista1! Finns mycket att vara tacksam för! Kram /Ebba

2009-12-20 @ 19:03:58
URL: http://www.ebba.anknet.se
Postat av: julls

den här listan gjorde min dag!

2009-12-20 @ 20:05:41
Postat av: Josef

En sådan lista botar vilken depression som helst.



God Jul.

2009-12-23 @ 10:01:23
URL: http://odensvik.blogspot.com
Postat av: Stina

Vilken harlig lista!!! Det ar vart att tanka pa det man har och inte pa det man saknar!



/kramar Stina

2009-12-29 @ 11:41:08
Postat av: karin

kram på dej!! =)

2010-01-04 @ 10:41:50
URL: http://kurrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0