Advent..

Nu börjar julen närma sig även i vår lilla lya! Jag tycker det är så mysigt med december och väntan på julen med tända ljus, glögg, pepparkakor, julklappsinslagning, julkort och allt annat som hör julen till.. Ikväll har jag gjort det lite julfint hemma...



Vår nyiköpta adventljusstake..



Julstjärna som jag i all hast köpte på ica maxi ikväll..



lite julig disktrasa..



Min fantastiska amaryllis som jag fick av svärfar, den njuter jag verkligen av att titta på..



Mina fina ljulyktor från marimekko..

GLAD ADVENT ÖNSKAR JAG ER!!!

Kommentarer
Postat av: makena

Så fint!! Rolig disktrasa med! =)



En fridfull Advent önskar jag er båda



Kram Maria

2009-11-29 @ 14:58:01
URL: http://makenaa.blogspot.com
Postat av: sandra

bild 4 - smör smör...

2009-11-30 @ 23:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0