Livet just nu..









Nu är det riktigt länge sen jag va inne här på bloggen.. Jag har inte direkt prioriterat bloggen under våren men fick lite inspiration igen. Eftersom hela vår familj och släkt är utspridd över landet så är ju egentligen bloggen ett perfekt forum för oss att visa lite bilder på Jack och vårt vardagsliv för dom som är intresserade. Så nu ska jag försöka att komma igång lite smått igen. Det blir mycket vardagsliv så håll till godo:)
Just nu så är Jonathan precis klar med sin kandidatuppsats som han jobbat med hela våren och så har han börjat jobba natt på Promens i Lidköping. Han jobbar 5 nätter i veckan och tillverkar plastlock. Jag är höggravid och har beräknat förlossningsdatum om 3 dagar och tar hand om Jack om dagarna. Jack är nu 1 år och 4 månader till helgen och är världens skönaste kille. Han har en sjuk vilja och en grymt härlig humor. Han älskar att vara ute o leka, lyssna på musik, köra bil och pilla på allt tekniskt. Det är väl kort och gott vårt liv just nu..

Kommentarer
Postat av: Makena

Jättekul med bilder och lite uppdatering! :) Jag borde ju kunna ringa, men jag är så illa dålig på det! Ska bli så kul att va med er på Kållandsö snart!!! Kramar Maria

2012-06-21 @ 17:58:00
URL: http://makenaa.blogspot.com
Postat av: Madeleine Lindvall

Makena! Kul att du tycker det! Jag är också dålig på att ringa så därför är ju egentligen bloggen bra! Ja, det blir kul o få hänga snart! Välkomna!

2012-06-21 @ 22:10:55
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/
Postat av: Farmor Lena

Tack för att du tar dig tid till bloggen ibland. Jättebra sätt att få njuta av er, håller med

ovanstående! Kram

farmor

2012-07-13 @ 15:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0