Febervecka..



Har inte varit inne på bloggen på en vecka. Jag har varit helt utslagen av en bröstinflamation. Inte så kul. Böld i bröstet, hög feber, ont i brösten och minskad mjölkproduktion. Egentligen så  är jag inte frisk nu heller. Har försökt kurera mig med alla möliga kurer och fått hjälp på ammningsmottagningen på Danderyd men det vill inte ge sig. Jack blir lite tokig på mig när jag inte kan ge honom mat så att det räcker så vi har fått ge honom ersättning. Fy vad man känner sig kass som mamma när amningen inte fungerar!! Jag vet att jag inte kan hjälpa det och att jag är världens bästa mamma för min son men man känner sig urusel ändå.. Mamma ringde i förmiddags och hon hörde på mig att det inte va bra så hon kommer upp till mig ikväll och stannar i 2 dagar som hjälp. Ska bli så skönt. Måste bli frisk!!

Kommentarer
Postat av: makena

Men gumman!!! Stackars, stackars!!! Och inte nått har vi hört. Men dessvärre har jag också varit sjuk hela förra veckan och hade inte kunnat komma, men ändå! Skönt att Lisbeth kommer!!!!



Världens största kraaaaaaaam!!!

2011-03-15 @ 15:11:55
URL: http://makenaa.blogspot.com
Postat av: Lotta

Åh, mjölkstockning är inget kul, hur ska då böld kännas?! Kan bara dela med mig av min ringa erfarenhet: jag har aldrig varit jättekänslig för drag och kyla, men däremot för tighta tröjor (och det är ju inte svårt att ha som oinställd amningskossa!) Jag har så tidigt som möjligt duschat varmt och masserat + ammat så mkt det går. Har gått till slut.



Krya på dig!

Kram Lotta W

2011-03-16 @ 21:36:39
Postat av: Madeleine Lindvall

Makena! Ja, jag har inte heller varit hemma. Vi åkte ju ned till Skåne.. Men vi fick jättemycket hjälp av Jontes familj:)



Lotta! Nä, det är inte kul alls. Ja, man får försöka med allt möjligt. Bäst för mig har varit värmekudde på bröstet innan amning.. Kram!

2011-03-17 @ 16:00:11
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0