Helgen..

I helgen har mina fördrar varit på besök. Har varit så mysigt! Vi har varit i Uppsala och hälsat på Anthon o Maria med familj, myst hemma hos oss, varit i kyrkan, ätit lunch med Lundells, spelat monopol och ätit gott hela helgen.





När vi spelade monopol va inte Jack nöjd i någons famn. Jag förstod inte varför han var gnällig. När jag provat allt så bytte jag en nybytt blöja till ytterligare än ny och helt plötsligt blev han nöjd på skötbordet så där låg han o jollrade en bra stund och vi kunde spela monopol i lugn o ro:)  Ibland förstår jag mig inte på Jack.. Han är för skön:)

Kommentarer
Postat av: makena

Haha!! Läs det här inlägget om Liva när on var ganska nyfödd: http://makenaa.blogspot.com/2007/12/en-kvll-med-min-bebis.html :D



Tack för i lördags! Det var jättekul och trevligt på alla sätt :)



Kram Maria

2011-04-04 @ 09:27:42
URL: http://makenaa.blogspot.com
Postat av: Lina S

Så många kvällar som Tyra endast har varit nöjd på skötbordet... Märkligt är vad det är, men oavsett vad som gör dem nöjda s¨är det skönt när man lyckas!!

2011-04-04 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0