Ledig dag..

Idag har jag haft en riktigt bra och soft dag! Sovit ut, hängt med Jonte, fikat med Sandra på stan och varit på en samling i kyrkan. Det har varit riktig sommarvärme vilket är helt underbart förutom en liten detalj och det är att det känns som om att man inte har något att ta på sig i värmen. Jag blir så himla shoppingsugen! Igår shoppade jag lite faktiskt. Jag köpte en svart tunika, halsband och en klänning på H&M. Tunikan och halsbandet hade jag på mig idag som ni kan se på bilden nedan. Klänningan får jag fota och lägga upp imorgon.




Kommentarer
Postat av: LisbethSnygg dotter

Snygg dotter jag har

2010-05-19 @ 08:24:41
Postat av: Madeleine Lindvall

Sådan mor, sådan dotter.. eller??

2010-05-19 @ 11:59:21
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/
Postat av: sandra

oj, det blev lite suddigt........ hehe

2010-05-19 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0