Göra bort sig..



Inatt drömde jag att jag var bjuden på en fest, en maskeradfest. Jag satsade på min outfit, jag skulle vara en flugsvamp och målade mig röd i ansiktet med vita prickar, sydde en röd puffklänning i rött med vita prickar. Man kunde inte missta att jag var utklädd om man säger så. Problemet var bara att när jag anländer till festen inser jag ganska snabbt att jag är den enda som klätt ut mig...Sååå pinsamt. Precis då vaknar jag med en pinsam känsla och den känslan har på något konstigt sätt hängt med mig hela dagen, jag har liksom hela tiden i flera situationer känt mig pinsam.. Sjukt hur en känsla från en dröm kan följa med en hel dag sådär.. Nu måste jag lägga mig och hoppas på att jag drömmer något bättre inatt:)

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Det är inte så farligt att göra bort sig,men roligare kan man ju drömma

2010-01-29 @ 13:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0