Golden globe 2010

Har suttit och kollat igenom red carpet bilderna från Golden Globe 2010 som var för ett par dagar sen. Det är bland det bästa jag vet och kolla igenom vilka som har valt vilka klänningar och hur de bär upp det. Jag vet att kändisarnas stylister jobbar stenhårt för att just deras klient ska bli snyggast på röda mattan..



Här har vi Drew Berrymore i en vacker klänning som de flesta modekritiker har hyllat. Jag gillar det också förutom den konstiga grjen som sticker ut vid midjan.. hmm. vad tycker ni? Räcker det inte med den på axeln?



Här har vi Sandra Bullock i en lila klänning som jag ramlar av stolen för.. I LOVE IT!!!! Personligen tyckte jag att hon var snyggst på galan. Härligt med en stark lila färg, jättefint lite slarvigt hår och en klassisk cool bottega veneta clutch.. Hon känns "avslapnat vacker" om ni förstår vad jag menar med det..



Toni Collette glittar jättefint på galan.. Jag gillar att det glittrar mycket, dock försvinner hon i den klänningen.. Ibland hjälper det inte om man har den mest glittrande känningen om den tar över personen för mycket som jag tycker att den gör i detta fallet.. Eller är jag för hård mot Toni?



Oliva Wilde, klänningen gillar jag, enkel och lite glittrig. Inga konstigheter, ett säkert kort med andra ord!

Ja, tänk om man hade så här fina fester att klä upp sig till, det hade jag gillat!

Kommentarer
Postat av: makena

Gillade ocksa Sandras klänning bäst!!! Grymt snygg!! Och sa är hon ju själv en sa naturlig skönhet. Hon kär nog i allt. Haller även med om att glitterklänningen tog över för mkt. Hade passat bättre med pa en mörk tjej tror jag.



Kram

2010-01-19 @ 19:28:52
URL: http://makenaa.blogspot.com
Postat av: Madeleine Lindvall

Ja, men se, då är jag inte ensam i mina åsikter:) Kram Madde

2010-01-19 @ 22:41:24
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0