Bra budgetalternativ.

Kom på att jag glömt att visa er vad som fanns i min H&M påse förra veckan. Det var en vårjacka som jag är mycket nöjd med. För ett tag sen så skrev jag om en av vårens stora trender, militärtrenden. Om man tycker det är kul och vill haka på militärtrenden och ska satsa på ett plagg så tycker jag denna jackan är perfekt! Jag har kollat runt i lite olika butiker och på olika hemsidor och de flesta jackorna liknanade denna är ganska raka i modellen och i för tunna i materialet vilket jag inte skulle köpa. Ska man ha en sådan här typ av jacka tycker jag att den ska vara lite figursydd och i ett grövre material som denna jag nu hittat på H&M för 299:- Knapparna är dock lite plastiga och jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska byta dom eller inte. Vi får se. Hur som helst har jag gjort ett riktigt bra köp och vill tipsa er som är intresserade att försöka passa på att köpa den nu innan den 25/2 då alla får lön och köper slut på den..






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin jacka! Den borde man köpa. Tycker om din blogg! /Sara

2010-02-19 @ 18:30:29
Postat av: Madeleine Lindvall

Hej Sara! Ja, det tycker jag. Kul att du gillar bloggen! Kram!

2010-02-19 @ 22:53:55
URL: http://madeleinelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0