Update av min städdag..



Ja, som sagt skulle jag ha en riktigt städdag idag. Jag började med en så lång promenad i solen att jag inte kom hem förrän klockan var 15.00. Då skulle det lagas mat och fikas lite innan jag kunde börja.. Så nu är jag mitt i städningen som nu utvecklats till en total genomrensning av alla skåp och garderober. Ovan är en bild från hur det ser ut nu ugnefär med massa prylar sorterade i olika högar som ska slängas, in i garderoben, köras till Kållandsö och sånt jag inte riktigt vet. Hoppas jag hinner klart innan jag blir allt för trött och måste dyka i säng. Tänk vad sjukt mycket man hinner samla på sig. Vi har bott i denna lägenheten i ett halft år nu och vi har så mycket grejer.. Funderar på att lägga upp saker på bloggen som jag tänkt sälja eller ge bort. Kanske är det någon av er läsare som är intresserade av något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0