Önskelista..

Eftersom det närmar sig jul och jag har fått mycket gliringar från t.ex. min mor om att det är sååå svårt att köpa julklapp till mig så har jag gjort mig en tydlig önskelista med det som dyker upp i huvudet denna onsdagskväll..


Ballerinatofflor från Sheperd stl 41 (svarta!)

Amningskudde (ej med nallar på. typ en clean enfärgad som den på bilden)



Juicy Couture mysdress i kashmir

Runda fårplädar till köksstolarna

Vetekudde

Karaff från EvaSolo

Fårpläd till lilla bebisen som kommer. Helst i grått.

Hermes armband

Bok av Rachel Zoe

4 stolar från IKEA till mitt kök "Olle" i svart.

Fotoalbum med en liten pojke på i grått från Ordning o Reda

Overall från Ralph Lauren i marinblått stl 0-3mån (rea just nu i ralph laurens webbshop)

Mjukis från Ralph Lauren stl 0-3mån (rea just nu i ralph laurens webbshop)

Mjukis från Ralph Lauren stl 0-3mån (rea just nu i ralph laurens webbshop)

Hanky Panky trosor i vilka färger som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0