ok, next..



Kul med alla åsikter angående shortsen! Nu kommer ytterligare en liten fundering och fråga.. Djurmönstrat, tantigt eller coolt? Jag kan ju säga att min mamma äger en leopardbekini och jag har alltid tyckt att den ha varit sjukt tantig och ful men för ugnefär ett år sedan köpte jag ett par skor med lite lepardmönstrad tå som jag tyckte va jättefina och sen dess har det bara fortsatt och för någon vecka sedan köpte jag en leopardmönstrad pälskappa och kan inte bestämma mig för om jag kommer se ut som en tant i den eller som en cool tjej.. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: makena

40-årskris varning! Tyvärr!

2009-10-22 @ 08:54:46
URL: http://makenaa.blogspot.com
Postat av: Annelie

Hm.. Jag har lite svårt för leopard o sånt... Kanske för att det är så inne bland läskiga översminkade bulgartanter som gärna klär sig i en supertight leopardklänning med slits upp till skinkorna.... Samtidigt ser man ju att det är trendigt hemma i Sverige, så du, Madeleine Lindvall, skulle väl knappast se ut som en tant!

2009-10-22 @ 10:22:19
URL: http://anneliepersson.blogspot.com
Postat av: beckan

Det är supertrendigt nu-så det funkar. Men om det inte hade varit trendigt hade det antingen sett punkigt eller 40-årskrisigt ut.

2009-10-22 @ 15:08:46
URL: http://rebeckalundell.se
Postat av: sandra

jag tycker d e HUR snygga som helst!!

men jag kommer börja me leopard när jag e gammal, det har jag alltid vetat :)

2009-10-27 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0