sjuk idag..

Jag är sjuk idag.. kan knappt prata, har jätteont i halsen och feber.. det suger!!! som mina brorsbarn skulle ha uttryckt det.. aja, jag har legat hemma och längtat bort till solen och tänkte visa er lite bilder ifrån min o jontes bröllopsresa till Egypten.. Man är ganska sugen på lite sol nu..



Jag på stranden



Jonte myser med sin bok..



Underbart vatten..



Världens sötaste kamel..



Jonte tyckte det va lite pinsamt att rida på dem men jag tyckte det va jättekul!



Coolt!

Kommentarer
Postat av: makena

Lite sol vore inte helt fel nu nej!! UNDERBARA bilder!:D

2009-11-10 @ 09:49:26
URL: http://makenaa.blogspot.com
Postat av: lovisa

har du smittat mig din lilla räv? :)

2009-11-10 @ 15:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0