Nytt i badrumsskåpet..



Jag tror att jag har provat nästan all hudvård som finns och nu var det dags för ännu ett försök. Jag började läsa massa skönhetssidor i alla tänkbara magasin och insåg att chanel egentligen är ett märke som får riktigt bra kritik så jag bestämde mig för att testa. Nu har jag använt detta i 4 dagar och jag måste säga att fuktkrämen är riktigt bra! Min otroligt torra hud har blivit mycket bättre.. aja, det återstår och se om det kommer fortsätta kännas bra..
Det är svårt att veta vad man ska ha i denna skönhetsdjungeln. Vad använder ni? Har ni andra bra tips?

Kommentarer
Postat av: Lovisa Hägerlund

Hej vännen!



Jag tror faktiskt jag har det som slår det mesta... inte bara i avseendet att morverka torr hud utan även i hur de framställer produkterna och med all forskning som pågår kring dem. Jag tror faktiskt du skulle bli faschinerad (eller hur det nu stavas). Vi har ju även smink och mycket mycket annat som jag tror skulle intressera dig.

Vi kan väl höras någon dag så kan jag berätta mer.

Kram Lovisa

2009-11-09 @ 09:37:31
URL: http://www.gladjespridaren.blogspot.com
Postat av: Ebba

jag använder Mary Kay, jag tycker de produkterna är riktigt bra! :-)

2009-11-09 @ 20:25:45
URL: http://www.ebba.anknet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0