Nobeloutfitsen 2009..

Jag vet inte hur ni är men jag älskar verkligen o kolla på Nobelfesten.. egentligen är det ju tråkigt men det är ju så kul och se vad folk har på sig och då framförallt kungafamiljen.. Det är ju så underbart att se när folk verkigen gör sig riktigt fina... love!



Hela familjen..



Kronprinsessan Victoria var riktigt vacker i lila, kolla in vilka fantastiska smycken hon bär och inte minst tiaran..



Här ser man hela klänningen. Fint med lila tycker jag, hon passar verkligen i den färgen med sitt mörka hår..



Enkel, klassisk och fin uppsättning..



Prinsessan Madeleine i en grön klänning med svart spets, vacker grön färg, lite otippad kanske. Kändes inte lika modern som Victorias.

'




Drottningen tycker jag dock inte valde helt rätt. Känns som om hon försvinner lite i det ljusrosa och ljusgula tyget på klänningen. Men man kan ju inte klaga på tiaran, otroligt vacker!

Mina poäng: (skala 1-10)

Kronprinsessan Victoria: 10 p.
Prinsessan Madeleine: 7p.
Drottning Silvia: 5p.

Kommentarer
Postat av: makena

Jag tyckte färgen på Madeleines klkänning var helt fantastisk!! Så jag gillade den bäst! Lite roligare i utformningen också :) Men visst var även Viktoria vacker! Håller dock med dig om Silvias klänning. Inte så lyckad.



Kram!!

2009-12-11 @ 08:44:14
URL: http://makenaa.blogspot.com
Postat av: beckan

Du har helt rätt! Men klänningarna i all ära, vilka smycken de har, alltså jag dör.

Kram

2009-12-11 @ 10:25:21
URL: http://rebeckalundell.se
Postat av: Lovisa

Vad hände med maddes klänning egentligen? svart spets? nja...Jag gillade inte. Däremot färgen på Victorias, lovely! :)

2009-12-13 @ 17:53:57
Postat av: Ebba

och jag håller med syrran, ÄLSKADE Maddes klänning! SÅ fin!! Madelene passar grymt bra i grönt, uppenbarligen. Isak tyckte Madelene var snyggast också men Elias, som ju är ett fan av brunetter, tyckte Victoria var vackrast. Jag gillade Victorias klänning också, men den kändes kanske lite för enkel för en nobelfest? Men du har helt rätt i att hon klär i lila! Sylvia, där håller jag fullständigt med dig! Kram /Elisabeth

2009-12-14 @ 09:49:58
URL: http://www.ebba.anknet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0