dagens nyhet..



I nästa nummer av ELLE ser vi Prinsessan Madeleine på omslaget, mycket oväntat men otroligt roligt! De sägs ha fått en riktigt bra intervju med henne och jag längtar efter att få läsa den. Jag tippar på att detta nummer skulle kunna bli ELLEs mest sålda nummer under det kommande året. Hon är som alltid lika vacker som på omslaget men jag tycker det fattas något, exempelvis ett par coola klackar eller ett par lite större glammigare örhängen, det är ju ändå en fashiontidning. Hur som helst, jättekul! Och jag kommer utan tvekan köpa den!

By the way, jag har nyss vaknat. Jag vaknade 13.40 av att min kompis Rebecka ringde. Helt sjukt, jag tror inte jag har sovit så länge någon gång en morgon.. aja, nu ska jag slänga i mig lite american pancakes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0